Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

hur ska jag göra???

Av Elin Forslund - 16 januari 2013 20:36

tjo hej!

har en liten fundering, hur jag ska få fler att vilja läsa osv osv, julia säger att jag ska köra mycket frågestund och sånt och mycket bilder osv osv.... men det hjälps ju inte, eftersom att sist jag hade det så var det bara Julia som hade frågor, vilket är sjukt tråkigt att en och samma person frågar........

men om nån har tips på en bra bloggsida där det kanske finns lite mera intresserade läsare ;) så säg till då :)

om ni vill kan ni följa mig på Instagram, heter @eliiinforslund :)

aja allt jag hade att komma med :)

see ya :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Forslund - 13 januari 2013 19:52

tjoo hej! idag är det söndag och imorrn är det skola :( helgen gick för snabbt, men kan bero på att jag sov till halv 1 idag :p ingen var hemma när jag vakna till vid nio så varför gå upp då när man kan sova till halv 1? ;) tänkte skriva ett...

Av Elin Forslund - 12 januari 2013 21:51

 tjo hej! tänkte på om jag ska fortsätta blogga eller inte, så jag tror jag fortsätter :) gör det för att det är kul och den  här gången orkar jag inte bry om hur många som läser/besöker :p.  men aa typ 2 månader sen jag skrev sist om inte mer, ...

:/

Av Elin Forslund - 25 november 2012 18:43

tjo hej! hur mår alla denna kalla söndags kväll? själv är man ju förkyld som tusan....... i alla fall, såg att jag inte hade haft nån besökare idag! vilket gör att jag vill fortsätta blogga mindre, ingen kommenterar nånting heller eller fråg...

Av Elin Forslund - 14 november 2012 21:28

 hej! jo som ni vet så skrev jag ju att jag kanske skulle byta blogg sida eftersom att typ ingen typ läser/besöker men jag kamske stannar i alla fall, fast bara kanske, men då vill jag att fler läser det jag skriver och inga elaka kommentarer! s...

Av Elin Forslund - 25 oktober 2012 17:30

tjo hej leverpastej! hur mår alla denn nästan mörka höst/ till början på vinter kväll? ;) är så sjukt taggad till höstlovet :D äntligen får jag sova :D fast inte på måndag då men men ;)  ska släppa ut hästarna då :p har oxå märkt att jag har vä...

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards