Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

svarar på frågorna nu :)

Av Elin Forslund - 17 oktober 2012 17:47

hejsan svejsan!

tänkte svara på frågorna nu istället eftersom att ingen verkar ha några fler frågor att fråga mej förutom Julia, vilket är dom ändå frågorna jag kan svara på ;)

här kommer dom :)

vem är din bästa tjejkompis?: julia förstås ;)

vem är din bästa killkompis?: Albin eftersom att jag känt honom sen jag var 4 :)

är du kär? : Nix

vem var den senaste killen du pussa?: kommer ej ihåg ( inte för att jag varit med så många killar) ;)

vem krama du senast?: Evelina idag när hon skulle hem :p

vem fick du senast sms i från och vem var det?: tack från Eve :p

vem litar du på till 100%?: mina vänner :)

hur tycker du att en bra kille ska vara?: snäll,söt, omtänksam, rolig, ha bra humor :)

så alla frågor från julia är besvarade :) kanske har det nån mer gång, men då får flera fråga också! :o

hoppas ni gillade mina svar !

kan ju passsa på att skriva vad jag gjort idag. vart i skolan som vanligt :$ på idrotten idag så badade vi ;p det var kul men Dan våran idrottslärare sa att vi skulle gö bomben vilket inte var så bra :s bassängen är kanske 150-160 vad vet jag :p så när jag kom under vattnet så slog jag i svanskotan i botten ;( ajajaj säger jag bara!

och nu äre bara två veckor kvar till höstlovet :D jippiiiiiiie! längtar oxå till vecka 46! då är det prao, ska kanske praoa med Julia hos min mormor på Ica Grytan :p om det finns plats :) var där förrra året och dom är verkligen jättetrevliga där och även fast man fick plocka varor hela tiden så vare kul ändå :) men det kanske blir ännu roligare om Julia är med :D får se.

wow det här är nog längsta inlägget jag skrivit sen jag skaffa bloggen :p men det är ju bra ;)  skriver nog mer imorrn.

pussss och kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Forslund - 16 januari 2013 20:36

tjo hej! har en liten fundering, hur jag ska få fler att vilja läsa osv osv, julia säger att jag ska köra mycket frågestund och sånt och mycket bilder osv osv.... men det hjälps ju inte, eftersom att sist jag hade det så var det bara Julia som had...

Av Elin Forslund - 13 januari 2013 19:52

tjoo hej! idag är det söndag och imorrn är det skola :( helgen gick för snabbt, men kan bero på att jag sov till halv 1 idag :p ingen var hemma när jag vakna till vid nio så varför gå upp då när man kan sova till halv 1? ;) tänkte skriva ett...

Av Elin Forslund - 12 januari 2013 21:51

 tjo hej! tänkte på om jag ska fortsätta blogga eller inte, så jag tror jag fortsätter :) gör det för att det är kul och den  här gången orkar jag inte bry om hur många som läser/besöker :p.  men aa typ 2 månader sen jag skrev sist om inte mer, ...

:/

Av Elin Forslund - 25 november 2012 18:43

tjo hej! hur mår alla denna kalla söndags kväll? själv är man ju förkyld som tusan....... i alla fall, såg att jag inte hade haft nån besökare idag! vilket gör att jag vill fortsätta blogga mindre, ingen kommenterar nånting heller eller fråg...

Av Elin Forslund - 14 november 2012 21:28

 hej! jo som ni vet så skrev jag ju att jag kanske skulle byta blogg sida eftersom att typ ingen typ läser/besöker men jag kamske stannar i alla fall, fast bara kanske, men då vill jag att fler läser det jag skriver och inga elaka kommentarer! s...

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards