Alla inlägg den 14 november 2012

Av Elin Forslund - 14 november 2012 21:28

 hej!

jo som ni vet så skrev jag ju att jag kanske skulle byta blogg sida eftersom att typ ingen typ läser/besöker

men jag kamske stannar i alla fall, fast bara kanske, men då vill jag att fler läser det jag skriver och inga elaka kommentarer! sen kan ni ju fråga lite om saker ni undrar över, eller kommentera om vad jag kan göra bättre :)

i alla fall det har ju typ gått en månad sen jag bloggade sist! nu den här veckan har vi prao, jag och Julia praoar tillsammans på dagiset i Sevalla, det är sjukt kul, men att vara förskolelärare är inget jag vill jobba med! det är kul men vissa barn hänger efter än hela tiden och klänger på än! men jag förstår det är ju kul när det kommer några som dom känner och osv osv ;)

men ni kan ju också kommentera om ni vill att jag ska fortsätta eller inte och om ni vill det så säg bara om det är nåt jag kan förbättra, eftersom jag gör det för att folk ska tycka att det är intressant och kul :)

pussss och kram!   

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards