Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Elin Forslund - 3 oktober 2012 18:30

hejsan svejsan!

förlåt för att jag inte skrev igår men jag kom inte in på sidan, nå fel på datan eller internet :/ i alla fall idag så vaccinerade jag mej mot livmoderhalscancer, det gjorde sjukt ont, jag börja typ gråta ´:p så rädd var jag och nu har jag ont som satan i armen :( nu ska jag fortsätta plugga lite grann till engelska provet som är nästa onsdag, tror faktiskt att det kommer gå bra, satsar på att få minst ett B haha högre än så kommer jag nog inte ;)

sen har jag en svenska uppgift som ska vara klart om 3veckor, tre saker ska vi skriva: bokrecension,och nånting mer var det ;D haha sjukt dåligt minne jag har alltså!

skriver mer imorrn, hoppas det här räcker för er för mer kommer jag inte på :p

pusssss och kram!  

Av Elin Forslund - 3 oktober 2012 18:30

hejsan svejsan!

förlåt för att jag inte skrev igår men jag kom inte in på sidan, nå fel på datan eller internet :/ i alla fall idag så vaccinerade jag mej mot livmoderhalscancer, det gjorde sjukt ont, jag börja typ gråta ´:p så rädd var jag och nu har jag ont som satan i armen :( nu ska jag fortsätta plugga lite grann till engelska provet som är nästa onsdag, tror faktiskt att det kommer gå bra, satsar på att få minst ett B haha högre än så kommer jag nog inte ;)

sen har jag en svenska uppgift som ska vara klart om 3veckor, tre saker ska vi skriva: bokrecension,och nånting mer var det ;D haha sjukt dåligt minne jag har alltså!

skriver mer imorrn, hoppas det här räcker för er för mer kommer jag inte på :p

pusssss och kram!  

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards