Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Elin Forslund - 14 oktober 2012 12:47

tjo hej!

ett snabbt inlägg här från mej ;)

tänkte  bara fråga om vad ni skulle tycka om att ha en frågestund här på bloggen?

alla frågor är välkommna om det inte är så konstiga frågor  eller elaka frågor!

men om ni vill att jag har det så  kommentera gärna!

:)

tack och hej leverpastej!

Av Elin Forslund - 14 oktober 2012 10:41

nämen hallå där!

det är söndag klockan är kvart i elva och det är en seg seg seg söndag!!!

ska hålla på en hemkunskaps uppgift som är tills imorrn, men jag behöver hjälp av mamma och pappa,, men eftersom att dom inte är hemma och mamma har inte med sin mobil (kan inte pappas nr så jag vet ej om han har med sej den)

så blire lite svårt att ringa och fråga!

fick även en fråga på om jag och Julia kunde videoblogga nån gång, och ja det kan vi säkert göra, men bered er på att det blir våldsamt ;) haha nej då men ska snacka med henne nån gång och så kanske vi göra det! håll ögonen öppna!

Nej nu ska jag läsa lite noveller på facebook, det är på lite justin bieber sidor och på bloggar, och dom är så sjukt  bra, det är som att man själv är med där i :3

men jag skriver mer ikväll!

pusss och kram!  

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards