Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Elin Forslund - 6 oktober 2012 13:36

 tjo hej!

hur mår alla denna soliga men kyliga höstdag? :).

Jag mår topppen :) .

Idag har jag vart och kollat på en liten hopptävling på hästplanen :), det var kul men lite tråkigt att man inte kunde vara med på Uno, men eftersom att han precis lärt sig att hoppa så ska man kanske träna lite mer och vänta ett lite tag :).

I alla fall, så var Emil min kusin med och hoppa med sin häst "Kungen", dom var sjukt duktiga! felfria i både 60 & 80 cm klassen :). hoppas att Uno blir lika duktig ;), haha nej men han är ju duktig nu oxå  men han kan behöva lite mer träning :). om några timmar så ska jag upp till stallet mocka och sen ut och rida ett litet pass på hästplanen.

Sen ikväll är det min tur att ta in hästarna, mamma skulle ha vart med men idag så¨jobbar hon delad tur så hon slutar nio, så jag tror inte att hästarna skulle uppskatta att stå ute till typ halv tio :p

    bjussar på bilder från idag, stiligt ekipage på Sevalla plan ;) Emil och söta Kungen :)

skriver säkert mer ikväll!

pusss och kram så länge!  


Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards