Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Elin Forslund - 4 oktober 2012 21:29

Tjo hej!Idag äre kanelbullens dag :D jag har ätit en idag sjukt god var den asså :3 okej nu är det så att jag skriver på mobilen så det blir lite svårt men det ska nog funka.Idag var det skola som vanligt men den här dagen gick sjukt snabbtJag typ gah imorrn äre fredag:o och imorrn blire kvartan med Linn Eve och Julia sen kommer det andra oxå, dom har badkväll så då tänkte vi bada :) asså Tillbergas badhus är inte så stort men det är kul ändå :p fast det tråkiga är att jag inte vet när pappa hämtar oss, han ska hämta farmor och farfar nere på centralen, dom kommer äntligen hem från Turkiet :D Fast jag hoppas det bli sent så jag hinner bada och vara där en stund. Sen på lördag sl:-)äpper jag ut och in hästarna, sen ska jag oxå kolla på en liten hopptävling I sevalla, själv ska jag inte vara med kanske på Maj hoppningen för han har ju lärt sig hoppa. Men han blir så stirrig när det är massa människor och andra hästar i närheten :p och så behöver vi lite träning ;)Aa men det var nog allt jag hade att skriva.Skriver mer imorrn!Pusss och kram!<3

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards