Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Elin Forslund - 25 oktober 2012 17:30

tjo hej leverpastej!

hur mår alla denn nästan mörka höst/ till början på vinter kväll? ;)

är så sjukt taggad till höstlovet :D äntligen får jag sova :D fast inte på måndag då men men ;)  ska släppa ut hästarna då :p har oxå märkt att jag har väääldigt lite läsare, vilket gör ibland att jag inte orkar för jag märker ju att typ ingen besöker/läser min blogg, så jag funderar på att sluta och kanske byta bloggsida som Julia och tänkte göra, för det känns ju inte värt att blogga när det typ inte är nån som läser :/

men i alla fall så snart äre ju höstlov :D och imorrn äre fredag :D sen kanske dra till kvartan på kvällen :D sjukt kul :)

så ja, allt jag hade att skriva idag

pussso och kram :*

Av Elin Forslund - 25 oktober 2012 17:30

tjo hej leverpastej!

hur mår alla denn nästan mörka höst/ till början på vinter kväll? ;)

är så sjukt taggad till höstlovet :D äntligen får jag sova :D fast inte på måndag då men men ;)  ska släppa ut hästarna då :p har oxå märkt att jag har väääldigt lite läsare, vilket gör ibland att jag inte orkar för jag märker ju att typ ingen besöker/läser min blogg, så jag funderar på att sluta och kanske byta bloggsida som Julia och tänkte göra, för det känns ju inte värt att blogga när det typ inte är nån som läser :/

men i alla fall så snart äre ju höstlov :D och imorrn äre fredag :D sen kanske dra till kvartan på kvällen :D sjukt kul :)

så ja, allt jag hade att skriva idag

pussso och kram :*

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards