Alla inlägg den 5 september 2012

Av Elin Forslund - 5 september 2012 22:10

tjo hej!

skriver lite innan jag hoppar i säng! har nyss pluggat lite SO, om 2:a världskriget fattar till mesta dels allt.

det har inte hänt så mycket nu under kvällen, tog in hästarna käka mat gick ut med hunden, duschade och plugga sen :p nu ska jag väl gå coh sova så jag orkar upp imorrn inte för att jag kommer gå upp vid 6 utan typ halv 7 kvart i 7 ;)

ses imorrn!

hasta la vista ;)

Av Elin Forslund - 5 september 2012 17:55

  tjo igen!

sitter och kollar lite på tv och väntar på att mamma ska komma hem fast jag kommer inte ihåg om hon sa att hon skulle handla direkt efter att hon lina hos hennes kompis eller om hon skulle komma hem och sen handla xD haha superdåligt minne jag vet :p börjar bli senil i förtid ;). i alla fall vill bara säga tack till alla som följer/besöker min blogg! ni är grymt snälla och jag har bara haft bloggen i två dar. trodde inte att nån skulle vara intresserad av den :p men tack ändå! så grymt gulliga :). senare ikväll blire att gå upp till stallet och sen vet jag inte :p

men jag skriver mer sen ikväll!

tack än en gång ni som följer/besöker min blogg kärlek  till er alla  

bye!

Av Elin Forslund - 5 september 2012 15:54

hej svejs!

har typ precis kommit hem från skolan, dagen var väl som vanligt, lååånga tråkiga lektioner, fast utom svenskan

hade ingen lärare där så vi fick jobba själva :D annars har det inte hänt så mycket. ska snart ut med vovven och sen vidare upp till stallet och gosa med min lilla Uno! . asså just nu så känner jag att jag inte vill finnas allt blir så sjukt fel typ 24/7...... och jag gillar inte alltid mej själv  heller asså när man typ ser att ens lillasyster är som en "kopia" av dej själv så mår man inte bra, det får mej att känna att jag är en dålig person så.

Vet kanske lite töntigt men det är så jag känner ibland.jag  

bjuder på en bild oxå fast inte på mej haha som ni ser utan på min stora inspiration Justin! han får mej att må bra när jag lyssnar på hans musik  så skriver säkert mer ikväll! pussss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards