Alla inlägg den 6 september 2012

Av Elin Forslund - 6 september 2012 21:21

helllo my friends!

nyss kommit in efter att ha vart ute  en stund helt själv i mörkret ;) fast jag hade ju musik i öronen :p

en grej som jag lärt mej nu är att inte springa uppför en liten backe i mörkret haha gjorde det idag och jag typ krasch  landa i gräset ;) hahaha klantigt av mej som vanligt :p ja och jag var nära på att få sova ute inatt! haha ne skoja det var såhär att jag hade ju vart ute och min mamma trodde att jag var ute och duscha så hon låste ytterdörren och när jag komm tillbaks så var dörren låst och jag ringde mamma och bad henne att låsa upp dörren! haha ja vad ska man säga ;)

ja det var väl allt jag kunde komma på att skriva.... ledsen att det alltid blir så korta inlägg ska försöka skriva mer, ska väl va med julia imorrn kväll så då blir det säkert mycket att skriva :P

puss och kram  

Av Elin Forslund - 6 september 2012 17:35

tja tja bloggen elin is in the house!

har precis käkat och är alldeles proppmätt :p jag laga maten det vart spagetti och köttfärsås, det vart väl sådär.

torsdag idag och imorrn fredag! :D sen lördag och då blir det paintball med kvartan! yey :D

aja nu ska jag väl ut kanske och gö nåt kanske gosa med min lilla bebiii!   bjussar på en bild nu oxå denna bild är lite nyare ;) samma dag som jag hade färgat håret mörkare! mobba inte!

skriver mer ikväll xoxo ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards