Alla inlägg den 12 september 2012

Av Elin Forslund - 12 september 2012 19:59

tjo hej!

hur mår alla denna mörka och kalla kväll? :)

själv är man helt slut efter skoljoggen idag :(  känner nu att jag börjar få ont i fötterna.

ledsen för att jag inte uppdaterade idag när jag kom hem men jag skulle ut och rida vilket gick UNDERBART, asså det var liksom som att rida på en helt annan häst, vi hade fått lite saker av min mosters kompis. vi satte på en sorts gummisnodd, som sitter bakom öronen, och sen går ja vad ska man säga "snörerna" ner och under magen där man sen sätter fast dom i sadelgjorden, asså det hindrar honom från att dra upp huvet och det funka hur bra som helst, han gick hur fint som helst, och galoppen var helt annorlunda oxå, så nu längtar jag tills jag ska rida igen, vilket blir nån gång i helgen, för min moster kommer ut och rider och fixar allt i två dar tror jag det var :) imorrn äre skola igen :( blä... men jag har sovmorgon och har ingen som kan skjutsa för mamma jobbar, och julia vill åka till skolan så jag får väl göra det oxå :( men jag slutar tidigt ändå så :)

det var väl allt jag hade att skriva, ska hoppa in i duschen nu! skriver imorrn!

pussss och kram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards