Alla inlägg den 9 september 2012

Av Elin Forslund - 9 september 2012 16:32

tjolla hopp tjolla hej ;)

haha, har så sjukt tråkigt och jag är väldigt hungrig :( var med julia nyss men hon var tvungen att dra hem för hon måste städa sitt rum precis som jag också måste gö, men jag orkar inte :( men jag kanske gör det ;) och imorrn är det skola :( bläääää............jag orkar verkligen inte.... min mattelärare fråga om vi inte har nån fritid bara för att vi snackar sjukt mycket på lektionerna, och mitt svar är NEJ! eftersom vi får så sjukt jävla många läxor som alla lärare tror att man ska kunna på typ 1min när man har hundra andra läxor att kunna också, så nej, jag har en liten fritid..... hinner typ va med julia på helgerna och sen så är det skolvecka igen och då hinner jag ingenting heller........jag har skolan,stallet och rummet och hinna med ....i alla fall så är jag jätteledsen för att jag inte skriver lika mycket och oftare nu, men jag har typ inte så mycket att skriva om, mitt liiv är typ skit tråkigt :p men jag kan berätta hur det gick att rida idag, jo det gick väl bra men han typ fuska hela tiden genom hörnen :p sen så vart Julia knockad av Uno för hon sa att han kanske var gay bara för att jag sa att han låter som en tjej när han gnäggar ;) han var kanske lite sur ;) haha ååh det var kul :p 

aa jag skriver nog mer ikväll

puss och kram!<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards