Alla inlägg den 15 september 2012

Av Elin Forslund - 15 september 2012 20:37

tjabba tjena hallå!

hur mår alla denna kväll? :)

jag mår toppen eftersom att jag druckit en massa cola :p det är inte bra för mej, jag blir liksom hur hyper som helst!!!

men men! idag var jag ute och red på ängen vid bygdegården, det gick hur bra som helst!

sen har jag inte gjort så mycket, finns inge bra på tv:n heller, pappa kollar på nån konstigt film ;p jag får väl gå in på rummet och lyssna på lite musik och bara chilla!

Juste kan ju berätta vad som hände igår! jag var på kvartan, men linn eve och jonas och så vare lite fler folk där oxå!

hade sjukt kul, asså innan vi skulle hem höll jag typ på att dö av skratt :p haha som sagt inte bra för mej att dricka cola ;) men eve var tvungen att dra tidigare :( fast jag hade kul ändå, men inte när en del personer som jag inte gillar kommer in och typ förstör stämningen.....aja, för er som undrar vad som menas med min rubrik"börjar  bli gammal" så är det för att jag känner mej sjukt stel jag har ont i ryggen och nacken :( så :p

det var nog allt jag hade att skriva för ikväll!

pussss och kram!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards