Alla inlägg under september 2012

Av Elin Forslund - 4 september 2012 07:28

Go morron!Sitter på bussen nu på väg till skolan och ett gäng skrikande snorungar som inte verkarFatta när man säger åt dom-.- hatar verkligen att åka buss.... Aja idag har jag redovisning tror att det kommer bli bra, just nu känner jag mej inte så nervös men jag blir det säkert sen. Har inte så mycket att skriva nu men jag skriver mer när jag kommit hem :) Puusssss!

Av Elin Forslund - 3 september 2012 22:27

jahapp går väl och lägger mej då! men skriver mer imorrn :)

God natt! :)

Av Elin Forslund - 3 september 2012 20:58

 

 skrev aldrig vad jag har för musik intresse men det ser ni väl p.g.a bilderna ;) i alla fall, jag är ett stort fan av Justin Bieber! älskar hans låtar och framför allt han själv, han är så otroligt söt, snäll, omtänksam och osjälvisk. Som ni kanske vet/hört så kommer han till Sverige nästa år :D men oturligt nog fick jag inga biljetter.... gissa om jag vart ledsen :( men fick reda förra veckan  att i Januari kommer dom sälja mer biljetter och VIP tror jag, då jävlar ska jag få biljetter!  hoppas jag får några skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse!  aja nu ska jag hoppa i duschen, skriver nog nåt mer sen innan läggdags ;)

puusssss

Av Elin Forslund - 3 september 2012 20:41

Hejsan svejsan!

nyss kommit in efter att har varit ute  med Julia.Hon var med och hjälpte mej att ta in hästarna, vilket gick jättebra :)

så nu sitter vu här och kollar lite, hon ska väl hem snart så :( aja kommer inte på så mycket mer att skriva ;) kanske skriver nåt innan jag går och lägger mej!

adios!

Av Elin Forslund - 3 september 2012 20:35

   

tjo tjo! bjuder på lite bilder från ikväll på mej och Julia! haha inga seriösa bilder men   

http://mittlivsomjullan.bloggplatsen.se/  här är Julias blogg kika in där oxå!  


Av Elin Forslund - 3 september 2012 18:50

Tja tja!

just nu tränar jag inför redovisningen imorrn :( suck....

man får prata om vad man vill och jag valde att prata om cancer haha ingen som kanske kommer vara intresserad but i don't give a tiny rats as ;) . Redovisningen ska vara högst 7min och minst 4min lång.Så nu har jag lagt till lite mer att prata om så jag hoppas att  det blir bra. Det värsta med redovisning är att allas blick är riktad mot mej och det är riktigt obehagligt!  men hoppas att det blir bra så Wish me luck ;)

bye!

Av Elin Forslund - 3 september 2012 18:50

Tja tja!

just nu tränar jag inför redovisningen imorrn :( suck....

man får prata om vad man vill och jag valde att prata om cancer haha ingen som kanske kommer vara intresserad but i don't give a tiny rats as ;) . Redovisningen ska vara högst 7min och minst 4min lång.Så nu har jag lagt till lite mer att prata om så jag hoppas att  det blir bra. Det värsta med redovisning är att allas blick är riktad mot mej och det är riktigt obehagligt!  men hoppas att det blir bra så Wish me luck ;)

bye!

Av Elin Forslund - 3 september 2012 16:52

 

Bjuder på en bild nu. Inte nyaste men men hoppas ni gillar den!

Presentation


hej, jag heter Elin och är 15år.på fritiden är jag med kompisar och i stallet. Jag kommer att skriva minst en gång om dan. hoppas ni kommer tycka om min blogg! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards